یکشنبه ۷ تیر ۱۴۰۵ - ۱۳:۳۳
/گزارش تصوری-۲/
شرکت کنندگان دوره آموزشی مربیگری سلامت ۱۵+
دوره آموزشی مربیگری سلامت ۱۵+ با همکاری کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون پزشکی ورزشی و مرکز پزشکی آکادمی ملی المپیک و با استقبال خوب همکاران پزشک از امروز( یکشنبه ۷ تیرماه) آغاز شد.