یکشنبه ۷ تیر ۱۴۰۵ - ۱۳:۳۳

/گزارش تصوری-۲/

شرکت کنندگان دوره آموزشی مربیگری سلامت ۱۵+

شرکت کنندگان دوره آموزشی مربیگری سلامت 15+

دوره آموزشی مربیگری سلامت ۱۵+ با همکاری کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون پزشکی ورزشی و مرکز پزشکی آکادمی ملی المپیک و با استقبال خوب همکاران پزشک از امروز( یکشنبه ۷ تیرماه) آغاز شد.